"...úgy hiányzott,mint hullámpapírnak a vasaló..."

Rohamléptekkel megy az idő,már a 14.hétben járok!
Reggel már nem kínoz erős hányinger,csak egy kis émelygés,az meg már sétagalopp ahhoz képest,amiken keresztülmentem.
Ezekben a napokban az évszakhoz képest szokatlanul meleg van,a nappali ablakán erősen süt be a nap. Egyik ilyen napon a szokásos teendőimet végeztem,de nem voltam 100%-os,mert a fejem reggel óta elég erősen fájt.
Egyszer csak arra lettem figyelmes,h a bal szemem előtt egy erős vibráló fényt látok,ami zavar is látásban. Ó,te jó ég,migrénem lesz!!!! Van egy személyre szabott erős gyógyszerem, (mert sajnos "gyakorló" migrénes vagyok), de azt most nem vehetem be.Sebaj,felmegyek,ledőlök,lehalkítom a tv-t,és el fog múlni!
Be is csuktam a szemem,hátha elalszom,de közben a vibráló fény már a másik szememben is cikázott. Nagy nehezen el tudtam aludni. Kb.1 óra múlva ébredtem arra,h rettenetesen hasogat,és lüktet a fejem,ráadásul még hányingerem is van!
Lementem a nappaliba,h most már biztosan szűnik,már csak lent pihenek egy kicsit,és rendben leszek. Megint elaludtam.
2 órát alhattam,mikor erős hányinger ébreszt fel,a fejem ugyanolyan erősen lüktet. Kimentem a mosdóba,h felfrissítem magam egy kis hideg vízzel,de olyan rosszul vagyok,h kijön belőlem minden!!
Visszafekszem,de csöppet sem vagyok jobban. Gondoltam ennek már fele sem tréfa,kerítenem kell egy Algopyrint,mert állítólag az az egyetlen bogyó,amit terhesen be lehet venni. Neki is álltam a gyógyszeres szekrényben kutatni,de hát miért lenne belőle itthon??!! Mindenféle más fejfájás csillapító,hasmenés elleni kapszula és gyomorégés elleni szer is van itthon,de ami kell nekem,az nincs!!
Felhívtam a szomszéd nénimet,aki már annyit segített nekem,és megkérdeztem,nincs-e neki véletlenül otthon.Szerencsémre volt neki, át is hozta,és gyorsan be is vettem.
Megint lefeküdtem,h aludjak még egy kicsit,de gondoltam már nem lehet semmi baj,hisz az orvosság már bennem van. Sikerült is álomba zuhannom,egészen este 11ig! Ébredéskor már elviselhető a fejfájásom,hányingerem elmúlt.
Férjem éppen akkor jött haza.Elmeséltem neki,h min mentem keresztül,és közölte,h akkor menjek máris lefeküdni,mert igazán elmúlni csak holnap fog!! Sajnos őt még gyakrabban szokta kínozni a migrén,nagy tapasztalata van ebben.Meg is fogadtam a tanácsát,mert borzasztóan kimerült és fáradt voltam: felkeltem,és elmentem aludni...

4 megjegyzés:



AdriMárk írta...

Szia!
Engedd meg, hogy gratuláljak.

Adri.

AdriMárk írta...

glitter-graphics.com
backgrounds- háttérképek. Ezen az oldalon rengeteg minden van.

Unknown írta...

Szia!
Én is ide tévedtem.:)
Gratulálok a babához és eseménytelen babavárást kívánok!:)

Patri-cica írta...

Nem zárom be végleg a blogom,csak bizonyos embereknek engedem meg hogy olvassák!

:-D