Az új orvos


November 19.
Szabadnapot vettem ki,h minél előbb megbizonyodhassunk róla,h a teszt nem téved,és igenis van valaki a hasamban!
Orvosnál természetesen kígyózó sor,pedig bejelentkeztem.De én elszántan helyet foglalok,és hallgatom a köhécselést,itt-ott halk duruzsolást,és az éppen távozó hölgyek cipőjének kopogását. Feszült vagyok,mert mi van,ha a frissen választott orvosom nem szimpatikus mégsem,vagy ne adj' isten valami bajt fedez fel.
Nem múlik az idő.
Egy örökkévalóságnak tűnik,míg egy beteg kijön a rendelőből. Már egy órája várok,ami egy orvosnál sokszor nem is olyan sok.
Másfél óra telt el,és végre én jövök!
Bemutatkozom,elmondom,h most járok itt először,és h a tesztem pozitív lett. Orvos türelmesen hallgat,rákérdez az előzményekre,a papírjaimat gondosan átolvassa.
Majd int,h feküdjek fel,megnéz. A gyomrom összerándul,most már a bennem lévő feszültség nem is lehetne nagyobb.
Aztán rémisztő csend,a légy zümmögését is lehetne hallani,majd hirtelen megszólal: "Ott van,látom!... méhen belül van,...és 5 hetes." Istenem,micsoda megkönnyebbülés,a könnyeim is kicsordulnak! Végre lelazulhatok,hiszen kisbabám lesz!
Orvos felveszi az adatokat,megírja a diagnózist,majd kontrollra rendel vissza 2 hét múlva. De én már nem nagyon tudok figyelni arra,amit mond,mert rengeteg gondolat cikázik a fejemben.
Hogy milyen boldog lesz a férjem,hogy a barátnőimet milyen sorrendben hívjam fel. De mit fog szólni a főnököm? Meddig fogok tudni dolgozni? Te jó ég,kisbabám lesz!!!!

0 megjegyzés: