Csak a szokásos...vagy nem?

November közepe.
Szokásos munkanap,szokásos munka,minden a régi kerékvágásban. Csak épp a szokásosnál jobban idegesít némelyik vendég,és a szokásosnál többször gondolok arra,h szünetet kell tartanom,mert kivagyok,és különben is valamit kellene már enni is. Hisz már egy órája volt h reggeliztem,és egy túrós rétes jólesne.
Egy kollégám jött hozzám a szokásos kérdéseivel,de aznap azt éreztem,h a szokásosnál többet kérdez,többet kér,és különben is miért tart fel?!
Gondoltam,megint front van,ami megvisel,de hát miért van állandóan front,és miért mindig engem visel meg,és úristen,nincs már rétes??! Mit fogok én enni? Hát ez több a soknál.
Fél óra még ebédig,addig ki kell bírnom. Óráknak tűnik,de végre a tányér fölé hajolhatok .Remek a szakács főztje,hálás is vagyok neki.
Vissza a munkába,de jaj nagyon jól laktam,emésztenem kell,és pont most van tele az üzlet. Felháborító.
Fél óra-óra,lement az őrület,és lám,milyen gyönyörű ropogósra sült sajtos rudat találtam a pulton,és az illata is remek. Hát ezt meg kell ennem. De üresen nem az igazi,viszont gépsonkával fel lehet dobni,amit gondosan rá is helyeztem a tetejére és már toltam is le. Abban a pillanatban rám néz a kolléganőm,és azt kérdezi: "Kata mit csinálsz??" A döbbenettől megállt a falat a számban. Nem értettem miért baj h eszek!? Vagy talán leettem magam,vagy leejtettem a fél szelet sonkát?
De jött a válasz: "Te nem szoktál ennyi mindent összeenni,mi van veled?"
És abban a pillanatban még falattal a számban elkezdtem gondolkodni. Jézus,tényleg,sajtos rúd gépsonkával? És idegesít minden és úristen,tegnap a férjemmel is összekaptam. Itt valami nem stimmel. Mikor is jött meg utoljára? Húha,már elég régen. Azta,csak nem terhes vagyok?
Miután megettem azt a bizonyos sajtos rudat (vétek lett volna otthagyni),felhívtam a férjem,és megkértem,h vegyen egy terhes tesztet,mert érdekesen érzem magam.
"Gondolod h terhes vagy?" Jött a meglepett válasz,majd megígérte,h beszerzi nekem.

0 megjegyzés: