A teszt


November közepe,másnap reggel 6 óra.
Megint egy reggel,megint egy új munkanap,és én,mint mindig a kínok kínját élem át,mire az ágyból a fürdőig eljutok. A szemeim félig csukva,a pizsama elfordulva rajtam,hajam szana-szét. Nagy nehezen bebotorkálok a célállomásra,és a lámpa fényénél meglátok a mosdón egy dobozt,amire az van írva:"Terhes teszt".
Jaj,tényleg,én tegnap vetettem egy tesztet,és ma reggel meg kell csinálnom (próbáltam felidézni a tegnapi eseményeket). De nem keltem fel korábban ezért,mert teljesen kiment a fejemből,úgyh jobb lesz,ha belehúzok,mert el fogok késni.
A teszt utasításai végrehajtva,várok.
Kis idő múlva megjelenik egy csík. Rögtön utána még egy! És erősödnek,és még jobban erősödnek!! Te jó ég,terhes vagyok!!!!!!!
Azonnal kipattant mindkét szemem,kivágtam a fürdőajtót,majd őrült léptekkel rohantam a hálóba a férjemhez,aki még az igazak álmát aludta. Megráztam,h ébredjen,mert nagy hírem van,de csak morgott valamit. Még jobban ráztam,és azt hajtogattam neki: két csíkos a teszt!! Szegény nem értette,h miféle csíkokkal zaklatom én korán reggel,majd mikor ecseteltem neki,h terhes vagyok,csukott szemmel mosolygott egyet,és visszaaludt.
Mikor munkába indult,felhívott,h magához tért,és nagyon boldog,h ilyen hírrel ébresztettem...

1 megjegyzés:



Patri-cica írta...

:-)))

Én megtartottam mind a kettő tesztet!Épp a minap néztem rájuk!

Olvaslak ám mindig!!!