Mosolydíj



Ismét díjat kaptam,aminek nagyon örülök, Claudiától,akinek köszönöm! :)

A mosoly nagyon fontos dolog szerintem az életben. Egy mosollyal el lehet simítani ellentéteket, fel lehet vidítani rossz kedvű embereket, szebbé lehet varázsolni a mindennapokat.


A díjjal kötelezettségek járnak:
1. Tedd ki a díjat a blogodra.
2. Linkeld ki azt, akitől kaptad.
3. Nevezz meg legalább 3 blogot.
4. Hagyj üzenetet a díjazottaknak a díjukról.

Én Hugomum-nak, Adrinak és Csai-nak adnám tovább.

ui.: Hála a díjnak,megtanultam "belinkelni"!! :)))


5 megjegyzés:



Great írta...

nagyon kedves tőled. köszönöm szépen:)

viola írta...

Most találtam rád és olvasnálak ezután is ha nem gond!Veled(tek) várnám a kis jövevényt!
Puszi Viola

cskata írta...

Viola: dehogy gond,várlak szeretettel.:) én kaphatok meghívót hozzád?

Great írta...

Kata: kuldtel nekem meghivokero emailt? ha nem, tedd meg legyszi, mert holnap zarok. koszi:)

AdriMárk írta...

Köszönöm szépen.