Szilvás gombóc


Megint eltelt 2 hét,az idő rohamléptekkel halad előre,már betöltöttem a 18.hetet is.
Az étvágyam már igencsak jónak mondható.
Reggelire két szendvics az alap,de persze nem hiányozhat mellőle paprika,paradicsom,vagy bármilyen zöldség. Tízórai gyanánt letolok egy almát (vagy kettőt),de ha nincs itthon,bármilyen gyümölcs megteszi. Mert érzem,h vitaminra szomjazik a testem,és megpróbálok minél többet magamhoz venni belőle.
Ebédre természetesen főtt étel,de ha nem ehetek levest,már hiányérzetem van. Ezért mindig szakítok időt rá,h egy fazék vízből ízletes gulyást,vagy akár tojáslevest varázsoljak. Másodiknak bármilyen főzelék megteszi,húsétel vagy tészta. Volt idő,mikor brokkolit brokkolival ettem,de olyan is volt,h a mákos tésztáért ölni tudtam volna.
Uzsonnaidőre már nagyon éhes vagyok,joghurt,túró rudi,vagy gyümölcsturmix a sláger.
Vacsorára valami hideg,de természetesen nem hiányozhat a vitamindús zöldség sem. Mikor kórházban voltam,több alkalommal hot-dogról álmodtam,és most hogy meg is tudom enni,ezt is felveszem az étlapra!
A rendszeres étkezésnek meg is van a hatása,az arcomnak már van színe,és a pocakom is kezd gömbölyödni. Jártamban keltemben akivel csak találkozom,már azt kérdezi,h megmozdult-e a pici. Nemleges válaszomra eltérően reagál édesanya,kolléganő,barátnő,de még a szomszéd is. Van aki azt mondja,h már ideje lenne,ki pedig azt,h bőven ráér még,nem kell aggódni. Eddig még nem is fordítottam erre figyelmet,csak miután a védőnőm mondta,h most már figyelgethetem,mert nemsokára megmozdulhat.
Ezen felbuzdulva többször fogtam meg a hasam,vagy az ágyon ülve figyeltem feszülten,h történik-e valami. Igen ám,de mit is figyelek? Milyen az a magzatmozgás? Többen azt mondják,h olyan,mintha bélmozgás lenne,de mégsem az. Na most aztán fel van adva a lecke! Mivel én még nem éreztem ilyet,kissé bizalmatlanul,de kitartóan figyeltem a történéseket,de nem tapasztaltam semmit.
2-3 nap múlva még mindig semmi.
Már majdnem 19 hetes vagyok (18+5),mikor "lámpaoltás" után még nem vagyok álmos,és elhatározom,h na majd most nagyon odafigyelek! Este van,csönd van,hátha most minden zavaró körülményt kizárva megérzem a várva várt mozdulatot.
Nemsokára érzem is,h mocorog valami,de mivel korgó hangok is kísérik,hamar rájövök,h a vacsorám "dolgozik" odabent. De nem adom fel,sőt,most már tudom,h ez az,amivel nem szabad összekeverni.
Nemsokkal később viszont a köldököm alatt érdekes dologra leszek figyelmes: egy puha valami nekiütődik a hasamnak belülről,mint mikor a szilvás gombócok egymásnak ütköznek. Rögtön utána még egyszer!
Amint az agyam felfogja,h mi történt,szemernyi kétség sincs bennem,azonnal mosolyra húzódik a szám: Igen,EZ Ő VOLT!!!!!

3 megjegyzés:



AdriMárk írta...

Szia Kata!
Ez olyan fantasztikus érzés. Még csak most jön a java. Lesz olyan, amikor majd le sem tudod állítani. :))

csai írta...

Akkor Te sem maradsz ki a kívánósok sorából! ;) Én egy egész görödinnye földet megettem :$ És hozzád hasonlóan főtt étel nélkül nem voltam senki! :p

Jaj amikor mocorog... de szuper is az. bár Csengusom az első mocorgás után úgy döntött, ráér Ő még ezzel, nem kis frászt hozva ezzel süket anyjára, de szerencsére semmi gond nem volt, csak nem akart... :s

Nagyon helyes pocakod van :)

csai írta...

Kata!
Nagyon szépen köszönöm, ilyenkor mindig dagad a májam! :P :D Szóval egy Apuka számára is szórakoztató az én kis halandzsagépem... Ez ám az elismerés! :)
Igen, érthető, én is késve kezdtem el írni, (Csenge elmúlt 3 hónapos)és nekem is sok pótolnivalóm volt az elején! :)