Díjat kaptam!



A díj mottója:
Ezek a blogok szerfelett bájosak.
A blog íróinak az a céljuk,h barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik,a barátság elterjed,és több figyelmet kap a blogger.Amikor tovább adod,kérlek vedd figyelembe ezen elveket.

Én Claudiától kaptam ezt a díjat,ami nagyon megtisztelő,mert kezdő blogolóként máris elnyertem mások tetszését. Ennek nagyon örülök!
Én Csai-nak adnám tovább a díjat,mert blogjával mosolygóssá teszi napjainkat! :)

3 megjegyzés:



csai írta...

Nagyon szépen köszönöm, és naggyyyyon örülök, hogy tetszik! :)

csai írta...

Kata, nem én csináltam, szintén a Kukaccal jött, és a hátulján még egy 1 x (1 db gyertya) is van. Barátnőm csinálta Neki. De nem hímzett, hanem ilyen habos ruhafesték azt hiszem. Sajnos a felirat elöl már kopott. :(

csai írta...

Kata! Ha lesz egy kis időd, kukk be a naplóba, játékra hívlak... :)